lördag 31 juli 2010

Turkish...

Avslappnad dag, försökte få tag på en frisör efter 13, men det var kört! Klämde in ett båt besök på fm. Saknar att vara i skärgården känner jag. Från det att jag var 3 veckor tills att jag var 13-14 bestod familjens semester av att tillbringa minst 3 veckor seglandes och efter det har jag seglat som instruktör på ett skolfartyg. Så det är inte konstigt att det fattas mej. Sjöbusen i mej vaknar till liv ganska fort! Kvällen var stört skön! Mickey d´s och bio med mellan. På hemvägen fick vi kolla hemlig polisbil, blinka med blåljusen och ratta lite. Väl hemma kom tränings nerven i gungning och jag körde Turkish get up med 20kg kettlebell( TGU ) i ca 30 min. TGU är en komplex övning som vid första anblick påminner om en sit up. När man väl provar den märker man att det är mer än bara mage som jobbar.

För att förenkla lite kommer jag att lägga upp mer bilder av övningar och tränings set så att det blir enklare att förstå.

"There will days like this when everything falls in place like the flip of a switch" - Van the man Morrison

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar