fredag 30 juli 2010

Wod 100729

Ha! en lite klimt av rörelseglädje!! Idag var jag ner till gymmet. Tog den nya hallen i besittning, skönt att vara för sej själv lite. Körde en rolig kombo av marklyft( 70kg ) 3x10 och escape övning( Brazilian jiu-jutsu teknik) och huvud rullningar ( Boxning) x3. Lite vila och sen skivstångs tvist( bål rotation med olympisk stång + 15kg 3x20 ) varvat med utfall med 25kg extra vikt 3x20. Det var kul igen! Sen är det förbannat varmt i nya hallen då inte luftkonditioneringen är på hela tiden, det gillas! På eftermiddagen kom alla mina favvo tjejer. Allas önskemat var pappas laxpasta! Sen lite tv och mys i soffan. Kvällen toppades av med att kolla på film och äta choklad med min äldsta tjej. Kommer att somna med ett leende i natt.

Ab imo pectore

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. mera bilder , mera bilder =) annars tycker jag det ser bra ut.

    SvaraRadera
  3. Kommer! Jag måste ha nån som tar dom bara =)

    SvaraRadera