måndag 16 augusti 2010

300 x 2


Jaha, det skulle ju vara en lugn dag i dag. Så blev det inte. La ner ca 1 timme på att värma upp ordentligt och jobba på rörligheten, framför allt rörligheten i ryggen. Känner att jag är lite stel där. Kände mej sen väldigt sugen på Kettlebells så det fick bli ett 300 pass. Siffran syftar på totalt antal repetitioner passet innehåller.
  • 25 KB Swingar
  • 50 Marklyft
  • 50 Armhävningar
  • 50 Knäböj
  • 50 Sträckbänk
  • 50 Push press
  • 25 KB Swingar.
Detta gjordes med 16kg KB på allt förutom Marklyften där jag hade 2x16 kg. Jag gjorde ett varv på ca 8min, kände mej nöjd och belåten, Men mitt i all belåtenhet ser jag att jag missat att göra armhävningarna! Jag gjorde alltså om allting och hamnade då på 10.50min. Så allt som allt blev det total 550 repetitioner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar